לקראת עסקת חטופים? הערב: דיון בקבינט וישיבת ממשלה

חדשות קול חי No Comments on לקראת עסקת חטופים? הערב: דיון בקבינט וישיבת ממשלה

חבר הלשכה המדינית של חמאס טוען כי הארגון ממתין לתגובתה של ישראל בעניין הסכם הפסקת אש הומניטרית. משרד החוץ הקטארי מסר כי מאמצי התיווך הגיעו לשלב הסופי: "אנחנו בנקודה הקרובה ביותר להפסקת אש". ההסכם כולל הפסקת אש למשך מספר ימים, שחרור של כ-50 חטופים ישראלים משבי חמאס ושחרור נשים וילדים פלסטינים מהכלא הישראלי

יחיא סינוואר
Hamas's leader in Gaza, Yahya Sinwar attend a rally celebrating Hamas 31th anniversary, in Gaza City, on December 16, 2018, Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90 *** Local Caption *** çîàñ צילום: עבד רחים חטיב / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאמצים להשבת החטופים: מלשכת ראש הממשלה נמסר: "‏לאור ההתפתחויות בנושא שחרור חטופינו – ראש הממשלה יכנס את קבינט המלחמה ב-18:00 את הקבינט המדיני-ביטחוני ב-19:00 ואת הממשלה ב-20:00". חשוב להדגיש כי שחרור אסירים מחייב ישיבת ממשלה. ולא מספיק לאשר אותו בקבינט.

חבר הלשכה המדינית של חמאס ח'ליל אל-חיה טוען, כי הארגון ממתין לתגובתה של ישראל בעניין הסכם הפסקת אש הומניטרית.

משרד החוץ הקטארי מסר כי מאמצי התיווך הגיעו לשלב הסופי, לדברי דובר המשרד "אנחנו בנקודה הקרובה ביותר להפסקת אש". עוד נמסר מקטאר כי במדינה אופטימיים מאוד לגבי הפוגה שתוביל להפסקת אש ברצועה.

ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הניה אמר לפנות בוקר כי "התנועה מסרה את תגובתה לאחים בקטאר ולמתווכחים, מתקרבים להסכם הפסקת אש".

בצה"ל מבהירים כי התוכנית להחזרת תושבי היישובים המרוחקים יותר מארבעה קילומטרים מהרצועה, טרם אושרה. צה"ל מכין תוכניות לשובם של חלק מהיישובים, אך כאמור התכנית עדיין לא אושרה.

המתיחות בצפון: ערוץ אל מיאדין המקורב לחיזבאללה טוען כי שני עיתונאים נהרגו בתקיפה ישראלית בדרום לבנון.

סרן יקי, מ״מ בגדוד 7490 שנמצא בגבול הצפוני שוחח עם איתי גדסי במשדר הצהריים: "אנחנו מוכנים ונחושים. חיזבאללה משתמש הרבה בפסיכולוגיה. בכל מקום שהוא מציץ הוא חוטף. נהרגים לו עשרות ומאות. אנחנו לא חוששים. ברגע שתינתן הפקודה לתקוף נעשה את זה. מכינים להם הפתעות רבות"



0 תגובות